Atunci când Guy Laroche a lansat în anul 1957 colecția de modă care-i poartă numele, a avut în vedere un singur obiectiv: creșterea interesului pentru eleganța subtilă și rafinată în detrimentul noilor tendințe. Creațiile sale și-au lăsat amprenta timp de întregi decenii prin regândirea unor piese vestimentare precum cămașa tip rochie sau pardesiul. În anul 1966 Guy Laroche a lansat Guy Laroche Monsieur. Prezentarea parfumurilor ”Fidji” (1966) și ”Drakkar Noir” (1982) a condus la un volum de vânzări de zeci de milione de unități. Casa de modă a ajuns curând un pol de atracție pentru celebrități precum Jane Fonda, Faye Dunaway sau Mireille Darc. După moartea sa în anul 1989, conducerea departamentului de creație a fost preluat de o serie de designeri precum Michel Klein, Alber Elbaz, Marcel Marongiu, iar în prezent, Adam Andrascik.
Colecția de rame de vedere și ochelari de soare se caracterizează prin împrumutarea unor trăsături de design provenite din gama de bijuterii a brandului, precum inserarea de pietre prețioase în brațele ramei. Prevalează ramele de vedere cu forme echilibrate, culori pastelate și inspirate din colecțiile vestimentare Guy Laroche.